رویه ارسال سفارشات مشتریان در فروشگاه اینترنتی دی ام تی شاپ بسته به انتخاب مشتری به سه طریق 1.پست 2.تیپاکس 3.باربری (اتوبوس) خدمت مشتریان عزیز خود ارسال مینماید.
ارسال سفارشات با پست
سفارشات کالاهای غیرشکستنی و همچنین تعداد و ابعاد پایین از طریق شرکت پست خدمت مشتریان عزیز ارسال میگردد پس از تحویل مرسوله به شرکت پست، کد پیگیری از طریق پیامک برای مشتری ارسال میشود. مشتریان با مراجعه به سامانه پیگیری مرسولات پستی به آدرس https://tracking.post.irو وارد کردن کد پیگیری میتوانند وضعیت مرسوله خود را مشاهده نمایند.
ارسال سفارشات با تیپاکس
سفارشات کالاهای شکستنی، تعداد و ابعاد نسبتا بالا از طریق شرکت تیپاکس خدمت مشتریان عزیز دی ام تی شاپ ارسال میشود. پس از اینکه سفارش به تیپاکس تحویل گردید، کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای مشتری ارسال میشود. مشتریان با مراجعه به سامانه پیگیری مرسولات تیپاکس به آدرس https://tipaxco.com/tracking میتوانند وضعیت مرسوله خود را بررسی نمایند.
ارسال سفارشات با باربری (اتوبوس)
سفارشات خرید عمده و در ابعاد بزرگ از طریق باربری و اتوبوس ارسال میشود. پس از تحویل سفارش به اتوبوس، رسید محموله برای مشتری ارسال میشود.